Τρίτη 31 Μαρτίου 2009

Εταιρείες που συμμετέχουν στο Φιλικό Διακανονισμό

INTERAMERICAN E.E.A.Z. A.E.

ΙΜΠΕΡΙΑΛ ΕΛΛΑΣ Α.Ε.Γ.Α.
PROTON A.A.E. (ΩΜΕΓΑ Α.Α.Ε.)

ACTIVA INS. Α.Ε.E.
ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.ΓΑ.

ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ Α.Α.Α.Ε.
ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ Α.Ε.Α.Ζ.

ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ Α.Ε.Γ.Α.
INTERNATIONAL LIFE Α.Ε.Γ.Α.

ΓΕΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ Α.E.Ε.Γ.Α.
ING E.Α.Ε.Γ.Α

ALLIANZ ΕΛΛΑΣ Α.Α.Ε.
INTERLIFE S.A. Α.Α.Ε. Γ.Α

GENERALI HELLAS Α.Ε.Α.Ζ.
ΓΕΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ - GENERAL TRUST

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗ Α.Ε.Γ.Α.
ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΠΡΟΝΟΙΑ Α.Ε.Γ.Α.

ΕΟΣ Α.Ε.Α.Ζ.
ΝΕΟΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΑΕΑΕ (NP INS)

INTERASCO Α.Ε.Γ.Α.
COMMERCIAL VALUE A.A.E.

ΕΘΝΙΚΗ Α.Ε.Ε.Γ.Α.
AXA ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ Α.Ε.

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΙΣ Α.Ε.Ε.Γ.Α.- ΜΙΝΕΤTΑ
ΟΡΙΖΩΝ Α.Ε.Γ.Α.

Γ.Η.ΣΚΟΥΡΤΗΣ Α.Ε.Γ.Α.
GROUPAMA ΦΟΙΝΙΞ Α.Ε.Α.Ε.

ΑΤΛΑΝΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ Α.Ε.Γ.Α.
ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ Α.Α.Ε.

ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ Α.Ε.Ε.Γ.Α.
ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ Α.Ε.

ΕΥΡΩΠΗ Α.Ε.Γ.Α.
VICTORIA Α.Α.Ε.Ζ.

EUROSTAR E.A.E.A.Z

ΦΙΛΙΚΟΣ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ

Είναι η απάντηση σε πολλά προβλήματα που είχε ο κλάδος ,Και το λέω αυτό γιατί πλέον ο πελάτης αποζημιώνεται από την δική του ασφαλιστική εταιρία για ζημιές που του προκάλεσε 3ο όχημα
Ασφαλώς και επιδέχεται πολλών βελτιώσεων ακόμα, κάτι που πιστεύω πως θα γίνει στο μέλλον και αυτό γιατί για να μπει σε λειτουργία ο φιλικός διακανονισμός θα πρέπει να συντρέχουν οι παρακάτω λόγοι
Ο φιλικός διακανονισμός μπορεί να γίνει όταν:
Έχουν συγκρουστεί δύο μόνο αυτοκίνητα
Δεν υπάρχουν απαιτήσεις για σωματικές βλάβες
Το ατύχημα να έχει συμβεί στην Ελλάδα
Οι υλικές ζημιές του ασφαλισμένου μας να μην ξεπερνούν τα €6.000
Συμμετέχουν στο σύστημα και οι δύο ασφαλιστικές εταιρείες των αυτοκινήτων που έχουν εμπλακεί στο ατύχημα
Έχει συμπληρωθεί και υπογραφεί η φιλική δήλωση τροχαίου ατυχήματος Ακόμα και αν δεν έχει συμπληρωθεί η φιλική δήλωση τροχαίου ατυχήματος, αλλά κατά την επικοινωνία με την υπαίτια εταιρεία, η τελευταία αποδεχθεί την ευθύνη εντάσσεται αυτόματα στο σύστημα φιλικού
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Ο ΦΙΛΙΚΟΣ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ
Αν τα εμπλεκόμενα οχήματα είναι πάνω από 2 δεν μπορεί να μπει στο φιλικό
Αν το ατύχημα έλαβε χώρα εκτός Ελληνικής επικράτειας
Αν υπάρχει τραυματισμός και απαίτηση για κάλυψη ¨σωματικές βλάβες¨
Αν η ζημιά υπερβαίνει τα 6.000 €
Αν η μια εταιρία εκ των 2 δεν ανήκει στο σύστημα φιλικού

Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

GENERALI– ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ 175 ΕΤΩΝ

Το να διηγηθεί κανείς την ιστορία μιας εταιρίας σημαίνει να ξετυλίξει το κουβάρι που συνδέει το όραμα των ιδρυτών της με τη σημερινή πραγματικότητα. Είναι σαν να ξεκινάει ένα ταξίδι στο χρόνο που αποκτάει όλο και περισσότερο ενδιαφέρον όσο μεγαλώνει η απόσταση ανάμεσα στα σημεία εκκίνησης και άφιξης.Στις αρχές του 19ου αιώνα η Τεργέστη ήταν ο θαλάσσιος κόμβος διεθνούς εμπορίου της αυστρο-ουγγρικής αυτοκρατορίας, τμήμα της οποίας και αποτελούσε. Χάρη στο καθεστώς ελευθέρας ζώνης του λιμανιού που υποστηρίχθηκε από την αυτοκράτειρα Μαρία Θηρεσία, η πόλη περνούσε περίοδο μεγάλης ευημερίας.Μέσα σ΄αυτό το δραστήριο, δυναμικό περιβάλλον, κάποιοι ανήσυχοι και διορατικοί έμποροι της Τεργέστης συνέλαβαν την ανάγκη δημιουργίας μιας ασφαλιστικής εταιρίας που θα διέθετε την απαραίτητη τεχνική και οικονομική δομή για να δραστηριοποιηθεί σε όλους τους τομείς της αγοράς. Έτσι ιδρύθηκε, στις 26 Δεκεμβρίου 1831, ο Όμιλος Generali.Λίγους μόνο μήνες μετά την ίδρυσή της, η Generali άρχισε να επεκτείνεται εντός των συνόρων της αυστρο-ουγγρικής αυτοκρατορίας (Βιέννη, Βουδαπέστη, Πράγα), σηματοδοτώντας την ανάπτυξη και τη διεθνή παρουσία που οραματίζονταν οι ιδρυτές της. Το επόμενο βήμα της Generali ήταν η επέκτασή της στα Βαλκάνια, την Ανατολική Ευρώπη, από τη Βαρσοβία μέχρι την Αγία Πετρούπολη, ενώ μέσα σε μερικές δεκαετίες έφτασε μέχρι την Αφρική, την Ασία, τη Βόρεια και τη Νότια Αμερική. Με το τέλος του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου και την πτώση της αυτοκρατορίας, η Τεργέστη έχασε τον κυρίαρχο ρόλο της ως μοναδικό λιμάνι μιας τεράστιας ενδοχώρας. Παρ' όλα αυτά, ο Όμιλος Generali συνέχισε να προωθεί τα μεγαλόπνοα, επεκτατικά του σχέδια, διερευνώντας τις αγορές εντός και εκτός Ιταλίας και εξαγοράζοντας σημαντικά μερίδια άλλων ασφαλιστικών εταιριών.Με τον αποκλεισμό της από τις αγορές της Ανατολικής Ευρώπης μετά το Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, η Generali έχασε 14 ασφαλιστικές εταιρίες και μεγάλο μέρος των περιουσιακών της στοιχείων. Με τη νέα κατάσταση μπορεί να άλλαξε ο χάρτης της επικράτειάς της, διατήρησε, ωστόσο, αλώβητη την παράδοση της παγκοσμιότητάς της. Επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον και όλες τις προσπάθειές της στην αναδιάρθρωση των διεθνών δικτύων της, η Generali όχι μόνον επανέκτησε το χαμένο έδαφος, αλλά αναπτύχθηκε σε νέες, σημαντικές αγορές εκτός Ευρώπης (Νότια Αμερική, Ασία και Αφρική).Το ενδιαφέρον της εταιρίας και όλες της οι προσπάθειες επικεντρώθηκαν στην αναδιάρθρωση όσων είχαν απομείνει από τα διεθνή της δίκτυα και στην ανάπτυξη σε σημαντικές αγορές εκτός Ευρώπης (Νότια Αμερική, Ασία και Αφρική). Σήμερα, ο Όμιλος Generali περιλαμβάνει 297 εταιρίες, δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 50 χώρες του κόσμου και απασχολεί 61.500 υπαλλήλους, κατέχοντας τη 1η θέση στην ιταλική και τη 2η στην ευρωπαϊκή ασφαλιστική αγορά.

VICTORIA ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

Πριν από την βιομηχανική επανάσταση και πολύ πριν από την ανακάλυψη του αυτοκινήτου η VICTORIA ασφάλιζε το μέλλον. Ιδρύθηκε το 1853 και πολύ γρήγορα κατέκτησε μια θέση ισχυρή στον ασφαλιστικό χώρο της Γερμανίας. Μέλος των δύο μεγάλων διεθνών οργανισμών I.G.P και Ι.Ν.Ι η VICTORIA μαζί με την D.A.S. και τις πολυάριθμες θυγατρικές εταιρίες που διαθέτει στην Ευρώπη, προσφέρει ασφαλιστική κάλυψη σε όλους τους τομείς και εκτεταμένες υπηρεσίες.Η οικονομική ισχύς του ομίλου είναι εμφανής. Το μετοχικό κεφάλαιο της VICTORIA είναι διασκορπισμένο σε 10.000 μετόχους. Αποζημιώνει καθημερινά 7.000 περιπτώσεις ! Ο όμιλος χρησιμοποιεί τις πιο εξελιγμένες μεθόδους εργασίας που σε συνδυασμό με την πείρα και τις γνώσεις των συνεργατών του, (απασχολεί περισσότερους από 26.000 εργαζόμενους και συνεργάτες) παρέχει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. Το 1989 εξαγόρασε στην Ελλάδα το 60% της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ Ασφαλιστικής και το 1996 προχώρησε στην πλήρη εξαγορά της. Tο 1997 ο όμιλος της VICTORIA (Victoria/D.A.S.) μαζί με τις εταιρίες Ηamburg-Mannheimer και D.K.V προχώρησαν σε ισότιμη συγχώνευση. Ο νέος υπέρ όμιλος εκπροσωπήθηκε από την Holding ασφαλιστικών επιχειρήσεων με την επωνυμία ERGO. Tο 1998 ο όμιλος ενδυναμώνεται με την εξαγορά του 100% των μετοχών της ασφαλιστικής εταιρίας Μαγδεμβούργερ Ελλάς.Tο 2000 η επιτυχημένη συγχώνευση των εταιριών ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ-VICTORIA Γενικών Ασφαλίσεων και Μαγδεμβούργερ Ελλάς οδηγεί στην λειτουργία μιας νέας εταιρίας που λειτουργεί από την 1η Ιανουαρίου 2000 υπό ενιαία διοίκηση και με την επωνυμία VICTORIA Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρία Ζημιών.Tο 2001 και μετά την ολοκλήρωση της συγχώνευση των εταιριών ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ-VICTORIA και Μαγδεμβούργερ Ελλάς αποφασίζεται η ανάληψη του ελληνικού χαρτοφυλακίου γενικών ασφαλίσεων της ασφαλιστικής εταιρίας IMPERIO. Τον τελευταίο χρόνο η νέα διοίκηση της VICTORIA υλοποίησε ένα ευρύ πρόγραμμα ανασυγκρότησης και αναδιοργάνωσης στο πλαίσιο μιας πολιτικής περαιτέρω ισχυροποίησης της οικονομικής της βάσης. Το 2005 η εταιρία πέτυχε να αυξήσει σημαντικά τα προ φόρων κέρδη της σε σχέση με το 2004. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται μεταξύ των 5 πρώτων εταιριών, με κριτήριο τη φερεγγυότητα. Παράλληλα αύξησε την παραγωγή ασφαλίστρων της, ιδιαίτερα στους κλάδους εκτός αυτοκινήτων και συγκράτησε τα λειτουργικά της έξοδα.

Γιατί οι τράπεζες πωλούν τις θυγατρικές ασφαλιστικές

Τους τελευταίους μήνες οι μεγάλοι τραπεζικοί όμιλοι, στη συντριπτική τους πλειονότητα προχωρούν στην πώληση των θυγατρικών ασφαλιστικών τους εταιριών λόγω της υποχρέωσης που προκύπτει από την εφαρμογή των κανόνων της Βασιλείας II, και η οποία επιβάλλει στις τράπεζες να αφαιρούν από τα ίδια κεφάλαια το ποσό συμμετοχής τους σε ασφαλιστικές εταιρίες κατά τον υπολογισμό του δείκτη κεφαλαιακής επάρκειας.
Σύμφωνα με στελέχη του κλάδου, οι τράπεζες με την «απαγκίστρωση» των ασφαλιστικών θυγατρικών τους αποδεσμεύουν, ανάλογα με το ποσοστό συμμετοχής τους, σημαντικά κεφάλαια, με τα οποία ενισχύουν τη ρευστότητά τους και αυξάνουν τους δείκτες κεφαλαιακής ρευστότητας.
Τα οφέλη μάλιστα είναι πολλαπλάσια, αν αναλογιστεί κανείς ότι οι περισσότερες ασφαλιστικές είναι ζημιογόνες σε λειτουργικό αποτέλεσμα και η όποια κερδοφορία διαμορφώνεται από τα επενδυτικά έσοδα, εφόσον βεβαίως βοηθούν οι αγορές. Επιπλέον, απαιτούν συνεχώς μεγάλες πρόσθετες ενισχύσεις κεφαλαίων από πλευράς μητρικών είτε για να ενισχύσουν τα αποθέματά τους είτε απλώς ως κεφάλαιο κίνησης.
Τέλος, τα χαρτοφυλάκια ομολόγων και μετοχών, δηλαδή οι επενδύσεις